donderdag 15 maart 2018

roosje

Hallo

Vandaag mag stel ik jullie een simpel maar toch heel klassevol kaartje voor.



Deze keer maakte ik gebruik van het Dcp papier.
De stempels zijn van Hampton Art: Hello
Dit is een setje waarmee je in laagjes en verschillende tonen van inkt een roos stempelt.
De eerste laag was met Memento Angel Pink, de tweede laag was Memento Rose Bud, de derde laag was met een inkt van Altenew Cotton Candy

Daarna de bloem bedekt met een post itje om zo mooi de blaadjes te kunnen stempelen.
Hier ging ik terug aan de slag met de memento inkten: 
New Spout, Peart tart en Bamboo leaves.

Om mooi in hetzelfde kleuren gamma te blijven, nam terug een stuk dcp papier en zette daar met een blending tool de inkt New sprout op.  Dan nam ik een stencil van Tim Holtz: Ths078 (eentje waar ik ook aan slag mee zal gaan volgende week, spannend he) en zette er het kleur Pear Tart op.

Het panneeltje waar de roos op gestempeld is sneed ik onderaan uit met een hele leuke basis setje van mft: Die Namics, stitched basic edges.  Heel leuk setje met vier mallen.

De twee panelen samen gekleefd en op m'n kaart basis gekleefd. 
Wat Nuvo drops ( strawberry coulis) maakte terug het geheel af.


Groetjes uit Brugge
en tot heel gauw
Isabelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten